Welkom als (potentiële) sponsor bij LTC Startbaan!

Onze sponsorfilosofie

Voor een ieder die LTC Startbaan een warm hart toedraagt, is sponsoring een prima middel om de club op sympathieke wijze te ondersteunen. Daarnaast zien we sponsoring wel degelijk als een zakelijke overeenkomst dat voor beide partijen voordelen moet opleveren. Zo kan de vereniging de sponsorinkomsten goed gebruiken voor extra ondersteuning van de jeugd, ledenwerving en ledenbehoud, het OST en animatie. Voor onze sponsors stellen we ons ten doel om hun naamsbekendheid en omzet binnen een interessante doelgroep te verhogen. En dat gaat bij ons verder dan “ergens een bord plaatsen”.

Wat maakt sponsoren bij LTC Startbaan zo interessant?

Sponsoring bij LTC Startbaan betekent toegang tot ruim 1.000 spelende tennisleden én haar achterban. Denk bijvoorbeeld aan de ouders van jeugdleden. Niet onbelangrijk; jaarlijks lopen er ook ruim 1.500 bezoekende spelers uit de regio met hun aanhang op ons park rond en begroeten we meer dan 700 spelers voor de binnenbanen. De biljarters en bridgers zijn ook wekelijks op ons park te vinden. Kortom, een grote en gevarieerde doelgroep, die bovendien meer dan gemiddeld te besteden heeft én de exposurekosten per contact vrij laag houdt.

• De tegenprestaties bestaan uit verschillende onderdelen waarmee je als bedrijf je voordeel kunt doen.
  • Het park is maar liefst 364 dagen per jaar geopend.
  • Met onze sponsoractiviteiten die we jaarlijks gaan organiseren, kun je je netwerk van zakelijke contacten op zinvolle wijze uitbreiden.
  • Bij het sponsorpakket “Match” kun je in overleg gebruik maken van de beschikbare faciliteiten van de club.
  • Nu de gemeente het park aan ons heeft overgedragen, zijn we flexibeler geworden in de wijze waarop we buiten (én binnen) de exposure voor sponsoren kunnen genereren.
  • In combinatie met een lidmaatschap wordt sponsoring fiscaal aantrekkelijk(er).

Welke sponsormogelijkheden bieden wij?

Er zijn drie verschillende sponsorpakketten die we aanbieden t.w. “Game, Set en Match”. Klik hier voor een overzicht van de mogelijkheden.