Lidmaatschap

Alles over het lidmaatschap

Lid worden?

Het lidmaatschap kun je aanvragen door dit formulier in te vullen en te verzenden.

Voor alle vragen omtrent het lidmaatschap kun je contact opnemen met de ledenadministratie.

Let op het volgende:

Algemene informatie voor nieuwe leden

In de praktijk kan tussen eind maart en eind oktober buiten op de gravelbanen gespeeld worden. Ieder jaar wordt het lidmaatschap automatisch verlengd. Opzeggen dient vóór 1 december te gebeuren.

Graag maken we de nieuwe leden meteen wegwijs in de vereniging. Daarvoor bestaat ook de  Nieuweledencommissie. Ieder nieuw lid –zowel jeugd als senioren– kan indien gewenst een lid toegewezen krijgen die zorgt voor een goede introductie binnen de vereniging. Dit is dé manier om meteen andere tennissers te leren kennen en de drempel te verlagen om deel te nemen aan de verschillende activiteiten, zoals tossgelegenheden en toernooien.

Nieuwe jeugdleden kunnen met hun vragen altijd terecht bij de Jeugdcommissie en senioren bij de Nieuweledencommissie.

Tennis voor de jeugd

Voor de beginnende jeugdtennisser is er Voorbereidend Tennis. Voorbereidend tennis is bedoeld voor kinderen van 5 t/m 8 jaar. Dit is de manier om onder begeleiding van een trainer kennis te maken met tennis, samen met andere kinderen die net beginnen. Een racket hoeft niet aangeschaft te worden, dat hebben wij te leen. Alleen sportkleding en sportschoenen (géén zwarte zolen!) zijn voldoende in het begin... en enthousiasme! Tijdens de schoolvakanties is er geen les.