Tennis voor senioren

LTC Startbaan heeft ruim 700 seniorleden. Graag bieden we deze leden een mooi pakket aan tennismogelijkheden aan.

Clubtoernooien

Dit doen wij door veel toernooien te organiseren. Denk hierbij aan het Openingstoernooi en de Clubkampioenschappen. Verder organiseren we een aantal gezelligheidstoernooien, zoals de Partymix, de Jour des Dames en Jour des Hommes, een 105 toernooi en het Nations Cup-toernooi. Bekijk deze pagina voor meer informatie over deze evenementen.

Open Startbaan Toernooi

Vanzelfsprekend kunnen leden ook meedoen aan het Open Startbaan Toernooi, dat traditioneel in week 25 wordt gespeeld. Aan dit toernooi doet de top van Nederland mee, maar ook de clubspeler kan op ieder niveau meespelen.

Clubladder en toss

Vast activiteiten tijdens het seizoen zijn de clubladder en de tossmomenten. Aan de clubladder kan worden meegedaan in de enkel, dubbel of mix. Je kan zelf kiezen hoe vaak je speelt. Daarbij kan je andere tennissers uitdagen voor een partijtje. Bij de toss kan je op vaste momenten een balletje slaan met andere leden.

Competitie

Vanzelfsprekend doen wij ook mee aan de landelijke Voorjaars- en Najaarscompetitie die door de KNLTB wordt georganiseerd in de maanden april en mei respectievelijk september en oktober. De competitie is geschikt voor alle niveaus. Als LTC Startbaan spelen we eerste klasse landelijk, de laagste regionale klasse en van alles daar tussen. Dus iedere tennisser kan op zijn of haar niveau terecht in één van de ruim veertig teams die we jaarlijks afvaardigen.

Doelgroepen

Als LTC Startbaan hebben we aandacht voor alle tennissers. Speciale aandacht hebben we voor de veteranen met het Old Stars programma en nieuwe leden, die door de nieuweledencommissie wegwijs gemaakt worden binnen de vereniging.

Levendige vereniging

Kortom, LTC Startbaan is een levendige vereniging, waar iedere tennisser aan zijn of haar trekken kan komen en waar op alle niveaus wordt getennist in een gezellige sfeer.