Park Startbaan

Over Park Startbaan

LTC Startbaan speelt op Park Startbaan in Amstelveen-Zuid. Eigendom, beheer en exploitatie van het park liggen sinds 1 oktober 2017 in handen van de Stichting Tenniscentrum Startbaan, die is is opgericht op initiatief van de tennisvereniging LTC Startbaan. Het is een “not for profit” stichting, dat wil zeggen dat er geen winstoogmerk is en dat alle middelen worden ingezet voor de hoofddoelstelling van de stichting: het zo optimaal mogelijk maken van alle faciliteiten van het tennis-, padel- en biljartcentrum voor de gebruikers.

Meer informatie vind je op Parkstartbaan.nl.

Park Startbaan biedt met 12 verlichte buitenbanen en 5 binnenbanen optimaal tennisplezier. Je kunt op Park Startbaan tennissen door een binnenbaan te huren of op een buitenbaan via het lidmaatschap van tennisvereniging LTC Startbaan.

Het tennispark is geopend van:
Maandag t/m zaterdag 8.00 t/m 23.00 uur

Zondag van 9.00 t/m 23.00 uur (ook binnenbanen v/a 9.00 uur)

Buitenbanen zijn alle dagen beschikbaar vanaf 9.00 uur. Padelbanen zijn te boeken tot 22.00 uur.

Zie voor afwijkende tijden op feestdagen de site van Park Startbaan.

Huur Binnenbanen

Binnenbanen worden vrijwel het hele jaar door verhuurd. Hiervoor kun je een langlopend contract per seizoen afsluiten voor het spelen op een vast uur. Maar ook is het los huren van een binnenbaan per uur mogelijk. Een binnenbaan huren gaat gemakkelijk via het online reserveringssysteem. Het kan ook met een telefoontje naar het Sportcafé, telefoon 020-6455666.

Let op: dit systeem is niet voor het reserveren van een buitenbaan door leden van de LTC Startbaan! Clubleden gebruiken hiervoor de knop 'Reserveer een baan' op de homepage van de vereniging of in de KNLTB app.

Sportcafé Startbaan

Sportcafé Startbaan verzorgt de horeca op ons park. Kijk hier voor meer informatie en de menukaart.